top of page
  • תמונת הסופר/תTony Adventures

בטיחות בטיולים - פרק 2

לאחר בדיקה של צוות הרפואה, חולצו אל מחוץ לנחל כשהם במצב טוב. ידוע ומקובל בקהילת המטיילים שטיולים מתחילים מוקדם. במיוחד טיולים שיכולים לקחת הרבה זמן. במיוחד טיולי קניונינג. ומי שנכנס מאוחר יודע מראש שיש סיכוי שייתקע ומוכן לזה (אוכל, מים, פנסים, בגדים חמים). איך למרות הכל אנשים מקבלים החלטה לצאת מאוחר ואז לפנות להקפיץ את יחידת החילוץ??? מקרים כאלה קורים בתדירות גבוהה ולא תמיד מגיעים לתקושרת. אבל תמיד מעלים דיונים סוערים אם צריך לחייב מטיילים על עחילוץ.


קודם כל נכון להיום בארץ זה לא יעלה לכם כסף, מישהו אחר ישלם ומישהו אחר יתאמץ בשבילכם אבל החילוץ בחינם. דבר שני ישנן מספר יחידות חילוץ בארץ וכל אחת אחראית על גזרה שלה, יש אפילו איחוד חילוץ והצלה אין צורך להכיר את כולם, מומלץ שיהיו לכם טלפונים של אזור איפה שאתם מטיילים אבל גם אם לא טרחתם לרשום מספיק להתקשר 100 למשטרה והם כבר ידעו למי לפנות. בעת יצירת הקשר תמסרו את מספר הטלפון שלכם ומיקום למקרה שהשיחה תתנתק.


חשוב מאוד: מתנדבי יחידות החילוץ יעשו הכל כדי להציל אתכם, אבל אתם חייבים לעשות הכל כדי שהם לא יצטרכו לקום באמצע לילה, לעזוב את המשפחות ולצאת לסכן את עצמם בשבילכם.

36 צפיות0 תגובות
bottom of page